O meni

Zovem se Silvije Pleština i kvizovi su moja strast otkad znam za sebe.

Uvijek me interesirala trivija, nebitni podaci koje sam s lakoćom pamtio i koji bi se u mojoj glavi gomilali u smislenu cjelinu. TV kvizove u djetinjstvu nikad nisam propuštao jer sam volio testirati svoje znanje i pritom vidjeti koliko bih novaca osvojio da nastupam. Moje TV „krštenje“ je bilo kad sam s 19 godina nastupio na kvizu „Tko želi biti milijunaš?“.

U svom prvom i jedinom nastupu pred kamerama osvojio sam 250.000kn zbog čega sam na drugoj godini faksa postao popularan među kolegama, pogotovo kad je trebalo okrenuti rundu. 😊 Sad kad gledam, taj nastup je bio prekretnica u mom (kvizaškom) životu i posljedično me doveo do angažmana kao autora pitanja za kviz “Potjera”. Prestao sam odgovarati na pitanja i počeo ih sastavljati te ih do danas napisao preko 15 tisuća. Tu sam, što se kaže, izbrusio zanat i naučio kako domišljato formulirati pitanje, upakirati neki suhoparan podatak i učiniti ga zanimljvim gledateljima.

Paralelno s bavljenjem kvizovima, radio sam i u marketinškoj agenciji u kojoj sam vodio oglašivačke kampanje za klijente. Tijekom rada u agenciji usavršio sam komunikacijske i prezentacijske vještine pa se tako rodila ideja o kvizu kao team buildingu za zaposlenike. Koncept je bio nov i upravo sam tu vidio priliku da budem prvi. Vjerovao sam u svoj proizvod, odnosno kako ga plasirati i prezentirati te nakon analize tržišta zaključio kako ideja ima veliki potencijal. Iz želje da populariziram znanje i promoviram kviz kao vrstu kvalitetne i ispunjujuće zabave, proizašla je ideja da tvrtkama ponudim drugačiju vrstu animacije odnosno kviz kao team building aktivnost.

I tako, malo po malo, pub kviz angažmani i team buildinzi krenuli su se nizati. Tome su pripomogli nastup na Milijunašu, angažman na Potjeri i, možda najvažnije, to što sam na svom Instagram profilu prvi krenuo s kvizovima i tako zadobio prepoznatljivost na društvenim mrežama.

Danas sam sretan što sam od kviza napravio profesiju, a od strasti posao.